dilluns, 16 de març del 2009

començant a treballar de debò... començando a trabalhar realmente...

doncs si, ja tenint el taller en un raconet del sud... la setmana passada ja vaig començar a treballar-hi. En breu podreu comprovar-ho.
Ah! a partir d'ara segurament traduïré al castellà part dels missatges, així la gent que vaig coneixent per akí no tindran cap problema per a poder llegir-lo (tot i que els escrits no són la part important).


**ya teniendo el taller en un rincón del sud... la semana pasada pude comenzar a trabajar. En breve podreis comprovarlo.
**com o meu espaço pra desenhar num canto do sul ... na semana passada, eu comecei a trabalhar. Em breve vocês podem verificar.


preparando las imágenes - preparant les imatges - preparando as imágems


mi taller super-ordenado - el meu taller super-endreçat - o lugar súper-ordenado