dimarts, 17 de juny del 2008

en el bagul...

Encara ara, un dels meus primers dibuixos segueix estan present, i agradant...
akest va ser el primer dibuix en negar-se a vendre's... me'l quedo jo. El tinc penjat en el menjador, i com a molt podreu trobar-ne les còpies numerades ke vendré en les fires....

la imatge, per si no la coneixeu, va ser el cartell de la meva exposició, al Terra d'Escudella, en el barri (Sants)... vaig decidir no vendre-la sota pressions, però ara n'estic content... la tinc i me la kedo.

Apa, ke aprofiti....

1 comentari:

Alex Pachon ha dit...

Hola amigo Karles. Soy Pachón, participaré en la postproducción del corto del Miguel. Cóm va tot?? Estaba curioseando en tu blog y quería felicitarte por tu trabajo y decirte que me gusta especialmente este dibujo... Esto es en Brasil , verdad? Esas cabinas me suenan, "O Orelhao" se debería llamar la obra, je. Voy a imprimirlo aunque sea en plan cutre pa ponerlo aqui en el curro que estamos redecorando un poco.
Un abrazo, ya nos conoceremos digo yo.